Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

onsdag den 4. maj 2011

Så er det ud i haven......

I søndags var jeg så heldig at vinde en super fin Give Away fra Patchwork Passionista, som bestod af alle MULIGE lækkerier til haven. Og allerede idag modtog jeg pakken, som bare i sig selv var super skøn. Og sørme om der så ikke også var puttet lidt ekstra kræs i kuverten i form af fine frø. Jeg GLÆDER mig til det hele skal i jorden, og til at se alle frøene spire og gro. Så TAK Susanne, for den fine pakke!! Jeg er super glad for den.... :o)


I dag stod dagen på projekt "havemøbler", som har vist sig at være en noget større hurdle, end lige først antaget. Først skulle hele molevitten vaskes af med noget alge-dræbende stads, og herefter (mit nuværende arbejde) skal det hele slibes helt i bund, da alt malingen af totalt afskallet. Det tog mig godt 1 time at ordne en enkelt stol, og da Albert desværre ikke sover særlig meget længere, var det hvad det kunne blive til idag. Så projektet tegner vist til at strække sig over nogen dage..... Heldigvis kommer der snart sol sol sol igen, og så bliver alting jo meget sjovere. Ja faktisk forventer jeg, at det kommer til at gå som en leg. :o)

Her er et par "før" og "igang"-billeder. Uhh, hvor jeg glæder mig til at kunne vise nogle "efter" billeder også, hvor hele herligheden forhåbentlig funkler i en højglans hvid.

Bænk, stole og bord i alge-look samt afslebet stol.

4 kommentarer:

  1. Tillykke igen med din Give Away...
    Og mht. havemøbelslibning, som jeg jo selv skal i gang med én af dagene... Hvad er det nu for noget algehalløj? Tror du også det er nødvendigt hos mig? Troede bare jeg skulle slibe og male...

    SvarSlet
  2. Dejligt, at den kunne bruges :o)
    Håber foråret bliver her i denne omgang så!
    God arbejdslyst med det hele :o)
    Kærligst,
    Tine

    SvarSlet
  3. Der er ikke noget dejligere end at finde ud af at ens havemøbler rent faktisk er hvide og ikke grønne. Jeg glæder mig til at se dit resultat.

    SvarSlet
  4. Blomsterpige - Altså jeg vil da tro, at det kun er nødvendigt med det alge-rens, hvis dine møbler er decideret grønne (som mine var). Ellers burde det være nok bare at slibe og male...

    PP - nu er jeg forvirret.... Tine? Susanne? Hvor mange er I???

    Kristina - velkommen til :o) Og ja - jeg glæder mig også til de er hvide igen. Lige nu er de langt fra, da alt malingen bare SKRÆLLEDE af, da jeg begyndte at slibe. Men snart... forhåbentlig :o)

    SvarSlet