Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

tirsdag den 17. maj 2011

Uhmmmmmmm.....

Åh det er FANTASTISK at åbne sin hoveddør, og så står der en kasse fra Årstiderne og venter på een :o) Jeg ved, at det er luksus-udgaven, men når det er lidt småt med havekapaciteten, og når man er alene med sine små poder, så kan tiden godt blive lidt knap, og så er det altså pragtfuldt, at man kan få leveret lækre råvarer direkte til døren. Og Lærke synes det er det bedste at være med til at pakke ud (og det synes hendes mor i øvrigt også lidt....)

I kassen i dag var der
- bananer
- pærer
- sommerhvidkål
- gulerødder (som smager lidt af jord, og de er altså de bedste!)
- jordbær
- porrer
- hvide asparges
- økologiske glasnudler
- økologisk hyldeblomst
- økologisk rabarberkompot

Uhm... vi glæder os til at sætte tænderne i det :o)

2 kommentarer:

  1. Det ser også meget lækkert ud, når jeg engang bliver rig, eller måske bare mindre fattig ;-) vil jeg også gerne støtte op omkring det. Det fede er jo at man får en masse spændende ting som man ellers ikke ville få, hvis man selv skulle købe grønt og frugt.

    SvarSlet
  2. Ja, det er faktisk ret fedt. Og temmelig utroligt, egentlig, at jeg i en alder af nu 35 stadig kan modtage grøntsager jeg ikke anede eksistede!!! I starten glemte de at sende deres opskriftsblad med, og så var jeg altså lidt på den. Men nu er den inkluderet, og så er det sjovt at få lavet noget som man ellers ikke ville have kastet sig ud i.... :o)

    SvarSlet