Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

tirsdag den 21. juni 2011

Dagens guldfund

I dag tog jeg min kære Skoda Fabia og drønede på loppe cruisin'. Turen gik til Ebeltoft, hvor jeg oplevede, at de søde damer nærmest kastede guld efter mig. Til tider trak de endda på skulderen og sagde "Ej, den har jeg været så træt af - den får du med gratis". Eller: "... og den der - den skal du heller ikke betale for". Jamen hvad sker der??? Hvorfor opdager jeg først Ebeltoft nu??? Jeg fandt en masse fine ting, og jeg kom bestemt ikke tomhændet hjem. Og så på en højhellig tirsdag bare....



Det blev både til vintage nederdele og -top (hvilket jeg normalt aldrig kan finde), 3 fabelagtige puder, en masse porcelæn til mit kommende krea projekt, lidt Knabstrup, Nymølle, Bavaria, Søholm, retro lækkerier, dåser, emalje og coasters. Jamen Gud i himlen jeg føler mig heldig da :o)

4 kommentarer:

  1. Hov, hvorfor var jeg ikke Lige med - ud over min han til "stoffer" så har jeg det til Keramik, hvor der findes så meget dejligt - Kahler, Michael Andersen, men især unika fra Søholm, som er fra en lidt tidligere periode - kunne blive ved - men super fund og man må jo ikke være misundelig : 9

    god aften Millelouise, med en Give away på sin blog ; )

    SvarSlet
  2. for søren da du gik shop amok.. Sikke al det du har samlet til dig.. Der må jeg vist ud.. Bor ik så langt væk:0)

    SvarSlet
  3. Hej Millelouise.
    Ih altså ja - du SKULLE da have været med. For du har da vist en langt større indsigt i keramik end jeg selv (jeg er vist mere kyndig udi porcelænen, og jeg kunne bestemt godt have brugt din vejledning undervejs. Det må blive næste gang ;o)
    ... og så velkommen til i øvrigt.

    Kh Charlotte (som allerede deltager i din give away) ;o)

    SvarSlet
  4. Hov - V.U. - vi krydsede vist lige hinanden. Ja - det er bare med at komme afsted. Det er de sødeste damer på JORD, der er i de bikse... :o) Og så har de FIIIINE ting :o)

    SvarSlet