Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

torsdag den 21. juli 2011

Sten og perler i børnehøjde....

Når sommeren ikke just byder på hedeslag og vandkampe i haven, så må vi jo nødvendigvis tænke i andre baner. Lærke og jeg hyggede os indendøre i går og i dag med perler og maling på sten :O)

De klassiske: mariehønen og bien og øhh.... Lærkes lidt mere moderne mariehøne (som sgu også er lidt sej, synes jeg)

Processen....

Lærke med nye perler. Og min nye yndlingsand i vinduet :o)
Nu skal stenene bare tørre helt, og så skal de ud og pynte ved siden af havebordet.....

6 kommentarer:

  1. Lækkert!!! Det ser jo bare idylisk ud altså.. sådan overskudsmoragtigt.. godt jeg kender dig, ellers ville jeg jo få helt panik ;) Det er så faktisk løgn.. synes du ER megaoverskudsmor.. Og jeg så godt anden i morges ;)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud..

    SvarSlet
  3. Det ser hyggelig ud, fine ting i har lavet også. Vi har også lige samlet sten, som heltsikker også skal males.

    SvarSlet
  4. Jamen det VAR sørme også knaldhyggeligt. Og tak for roserne - selvom jeg nu skal være den første til at indrømme, at det vist ikke var værker af stor originalitet, der blev produceret denne dag, men det ændrer nu ikke ved hygsomheden. Og tosomheden som altså også var dejlig :o)

    SvarSlet
  5. Hej =) jeg ved ikke om det er noget for dig men genbrugsbutikken ved vanggårdscenteret havde 2 bjørn viinblad lagner da jeg var der for nogle timer siden. Følte ikke selv for dem, men måske du vil sælge dem videre?
    Knus Sandra (som forøvrigt købte dine smørbrikker i regnvejret. Tak for god service på trods af vejret)=)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for det, Sandra. Jeg tror bestemt at jeg vil tage forbi i morgen, for det lyder da for spændende til at lade ligge. Vildt sødt af dig :o) Og så håber jeg i øvrigt, at du bliver glad for smørbrikkerne. Det er mig der takker, fordi du trodsede vejret og mødte op med godt humør :o) :o)

    SvarSlet