Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

torsdag den 19. januar 2012

Nytårsforsæt # 4

Denne skønhed er, hvad jeg har lovet mig selv at spare op til inden sommer. Den koster det samme som et sommerhus, men vi MÅ eje den. Lige pt kan jeg kun have et barn med på cyklen (og det er upraktisk, når nu jeg har to.....), og min tvillingeklapvogn er ved at bukke under for vægten af mine sværvægtsunger, så snart kan jeg ikke transportere dem rundt længere. Jeg har overvejet, om jeg i stedet skulle investere i sådan en fyr, som man kan spænde efter cyklen, og som også kan hægtes af og bruges som "klapvogn", men jeg har vurderet, at jeg ikke er vild med ideen at børnene kommer til at hænge efter mig i svingene i trafikken. Så vil jeg hellere have dem siddende foran, hvor jeg kan se dem, og hvor vi kan snakke og hygge os også. Cyklen koster alt imellem 13.500 og 19.000, så det kan godt synes lidt uoverskueligt at skulle spare op til den i løbet af et par mdr. Hvis altså det ikke lige var for mit nytårsforsæt # 3, hvor jeg har sat mig for at sælge ud af alle mine herligheder. Siden 2012 så dagens lys er det lykkes mig at spare 9.500,- op, så jeg øjner en reel mulighed for at den lille familie kan komme ud og få vind i håret inden sommeren går på hæld. Jeg er ganske stolt af mig selv faktisk :o)

Nihola ladcykel med transparent plexiglas fortil, så udsynet er i top
(og så drejer det sig også en lille smule om, at jeg gerne vil være lissom ham her..... ;o)

Kronprinsen, prins og prinsesse

2 kommentarer:

  1. 1: Ka' du ik få Royals aflagte?
    2: Du er stadig pisse sej!
    3: Sværvægtsunger hahahahhha
    4: Sommerhus... hm.. snarere kolonihavehus uden el, med das hos naboen i Esbjerg ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmmm..... Royals aflagte var slet slet ikke nogen dum ide. Med mindre den jo da kommer til at koste 30.000 pga titlen alene. Det ville være fjollet så.... Tsk tsk ... "das hos naboen" ;o)

      Slet