Alle lopper i menuen til højre kan ses og/eller afhentes i Silkeborg, og jeg bringer også gerne ud i Århus og omegn. Bor du ikke i Århus/Silkeborg, kan varene også sendes med Post Danmark, og i så fald tillægger jeg porto og ekspeditionsgebyr. Forsendelse sker på eget ansvar, men jeg forsøger selvfølgelig efter bedste evne at pakke alt så forsvarligt som muligt, så de kan klare en tur gennem kongeriget :o)

søndag den 30. september 2012

Ny Give Away hos Loppelækkerier

Sørme om jeg så ikke lige så, at jeg havde rundet de 200 læsere!! Det skal selvfølgelig fejres med en lille give away her hos mig :o)

Tusind tak til alle jer, som har lyst til at følge med i stort og småt i min hverdag, og som på den ene eller anden måde har glæde af min blog. Det er dejligt, at så mange har lyst til at være en del af mig!!

Som vinder af min give away kan du frit vælge varer i min loppeshop for 200,- (dog ikke møbler, som er for besværlige at sende med posten - men skulle du bo i Århus og have mulighed for selv at afhente, er møblerne  dog også en del af give awayen). Finder du varer for mere end 200,- betales blot differencen. (Loppeshoppen findes øverst til højre på bloggens forside).


Reglerne er som følger:

1 lod for kommentar og fast læser.
5 lodder for ovenstående + blog roll og link på egen blog (eller et indlæg om min give away). (Brug gerne billedet ovenfor).

Jeg trækker vinderen søndag d. 4. november.
Husk at skrive hvor mange lodder du deltager med, og hvis du ikke har en blog, så husk også at skrive mailadresse.

Jeg håber, at en masse har lyst til at lege med :o)

Happy lottery.
Kh Charlotte.

41 kommentarer:

  1. Super fin give away... vil gerne være med på 1 lod...

    SvarSlet
  2. Jeg leger gerne med.
    5 lodder til mig tak.
    Er fast læser.
    Linker og sætter dig på min blog roll herefter.

    SvarSlet
  3. Tillykke med læserne. jeg er med på 1 lod

    SvarSlet
  4. Tillykke med de 200 læsere. Og sikke en fin giveaway. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod :)

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 5 lodder....
    Mvh Eline

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod (:

    - Kit

    SvarSlet
  7. Jeg nøjes med 1 lod :)

    SvarSlet
  8. jeg er med, med 1 lod...

    SvarSlet
  9. Jeg vil gerne være med, dog kun på et lod da jeg ingen blogroll har... Men jeg linker med billede og det må da give god karma :-)
    Synes bestemt trækassen ville passe godt ind herhjemme! Jeg glæder mig til at følge med... og du er mere end velkommen til at kigge forbi min blog også... Det er lidt hyggeligt at følge andre fra samme by og dele tricks og gode loppesteder :-)

    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  10. 1 lod :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 1 lod, og du er også velkommen til at deltage i min give away

    SvarSlet
  12. Jeg hapser et lod... Det ville virkelig være lækkert :)

    SvarSlet
  13. 1 lod - jeg hepper på mig :-)

    SvarSlet
  14. Super give away, jeg er med på 1 heldigt lod :)

    SvarSlet
  15. Nøj, jeg vil rigtig gerne vinde, og har derfor tilmeldt mig som fast læser og deltager dermed med 5 lodder.
    Du er også velkommen til at kigge indenfor hos mig, hvis du har lyst!

    SvarSlet
  16. Sikke en god give away. Jeg deltager med et lod. ;)

    SvarSlet
  17. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  18. Jegvedjegvinder-jegvedjegvinder-jegVILvinde! :) Jeg deltager med et lod. Min mail: viploh@msn.com (http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/).

    SvarSlet
  19. et enkelt lod til mig tak :)

    SvarSlet
  20. Et lod :)

    Anniesben@gmail.com

    SvarSlet
  21. 5 lodder til mig!

    Kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med på 1 lod, tak
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med - 1 lod til mig.

    SvarSlet
  24. Uuuh, har lige opdaget din blog - Århus er jo liiiige i nærheden. Jeg er frisk på 5 lodder.

    SvarSlet
  25. Eet lod til mig, tak. Hilsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  26. stort tillykke med de 200+ faste læsere :-) Sikke nogle lækre ting, du har i din loppeshop. Jeg vil meget gerne deltage i din fine konkurrence med et enkelt lille lod :-)

    SvarSlet
  27. Stik mig et heldigt lod ;-)

    Sarahisabells@hotmail.com
    Bidronningen.Blogspot.Dk

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne være med, ved ikke om det er 1 eller 5 lodder - du er på min blogroll - men ikke med billedet.

    SvarSlet
  29. Super fin give-away vil gerne have 1 lod.

    /Maja

    SvarSlet
  30. 1 lod til mig, tak :) :)

    SvarSlet
  31. Uha, der er meget flot at vælge mellem <3
    Et lod tak.

    - Anne

    SvarSlet
  32. Jeg er All-In... 5 lodder

    http://www.schousnigel.se/loppelaekkerier/

    SvarSlet
  33. http://ponaroshka.blogspot.ru
    1 lod.

    SvarSlet
  34. Jeg vil gjerne være med! 5 lodd til meg! Hilsen fra Kari (Norge)

    SvarSlet
  35. Jeg smider et lod i puljen.
    Mette Gry
    gry1983@msn.com

    SvarSlet
  36. Dejlig give-away - jeg deltager med 1 lod og håber selvfølgelig at vinde ;-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  37. Allersidste chance :)
    1 lod til mig tak

    SvarSlet